Announcement

Collapse
No announcement yet.

Turkish Prospects

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Lol, Turkish National Team head coach Orghun Ene took over the trainings camp of our U18 guys. Finally a training camp with all of the assets for the first time btw.

    Comment


    • Solid game of Sengün again in an away game in Antep. First of all his stats: 28 points with 10/17 fgp, 12 rebounds, 3 assists 1 steal, 1 block and 3 Turnover.

      Besiktas cant create anything without him. I doubt that they would win one game in BSL without him. He really makes very few mistakes in decision making and has tremendous play making abilities. His court vision and rebounding skills are superb. He gets rebounds he shouldnt get. Very instinctive rolling big man that gives his team partner space to shoot. He drives very well and finishes in various ways. Hits more in pick and pop plays. Just an amazing player.

      Comment




      • Great G-League game of Omer Yurtseven with 34 points 13 rebounds in 35 minutes. First start in the season. Looks far more nimble tbh. Could easily be a solid big in Euroleague.

        Comment


        • That was the U17 NT, not U18. All players born in 04.

          The level of the U19(U20) league is very low. Yigit Onan(02, PF) was one of the oldest player but one of the very few talented players. He had zero ballhandling at U14 and later at U15 NT and that shocked me because his father Ömer Onan had 0 ballhandling too but now Yigit is a modern forward with good handling and overall skills with good upside. He could also take his shot to another level, his shot has great potential. Modern PF with interesting potential but he has not the mentality of his father, this is the big problem. Clearly more talented as Metecan and Berkan Durmaz but this mentality could stop him. He should get a major role in the U19 NT.

          Berke Büyüktuncel impressed me very much. Fantastic prospect, he should be one of the biggest turkish NBA prospects in the next years.

          We saw also 3 talented players born in 2005. The king Özgür Cengiz(PG), he is now close to 180. Emre Melih Tunca(G/F) is very young and has very interesting potential. Emir Bugay(PF/C) is a player like Hamza Mestoglu but Emir is even smaller as Hamza. He is just 196 or something but born in September.



          Here you can see turkish rankings. As always turks have no plan what talent is. I just want say something about the 05 and 06 born players. Alp Ako has fake dates, he is born in 04 not in 05 and he is not top3 in 05. The biggest joke is Berke Zorlu, zero potential and talent. Ulas Merdoglu has talent but too soft and slow but with years he could be interesting. Beside Özgür Cengiz is Mehmet Efe Demirel(C/PC) probably at this stage the biggest prospect of this generation. It´s not easy to find a talented big like Mehmet Efe Demirel in turkish bb. Then we see the best turkish generation, Demir Dogan(PF) is the best turkish prospect. Ege Akcay(not G, most likely PF in future) could be the 2nd best prospect overall from all generations, like Tibet Görener but bigger and much more offensive power and touch from everywhere. Great shot creator/scorer with high IQ Yagiz Aksu and Emin Kara(C) and other interesting prospects.

          Originally posted by Toruko View Post
          Da du Schwierigkeiten mit der englischen Sprache hast, mache ich das mal auf Deutsch. Das, was ich in den sieben Minuten gesehen habe, war auf jeden Fall vielversprechend, sehr beweglich für seine Größe, auch seine Spannweite gepaart mit den aktiven Beinen macht sehr viel Hoffnung. Mir schien er im Spiel etwas zu sehr fokussiert zu sein und zwar darauf seine ersten Punkte zu machen. Er setzt den Ball mit Sicherheit viel besser auf als Tibet, allerdings ist Tibet ein wundervoller Schütze, der im Laufe seiner NCAA Zeit mit Sicherheit zu einem bestimmten Grad selbst für sich kreieren können wird. Ob es Tibet, Berke Büyktuncel oder Demir Dogan ist, je mehr hoffnungsvolle Nachwuchstalente desto besser sage ich immer. Sofern die Nachwuchsmeiserschaften diesen Sommer stattfinden, werde ich mir ein genaueres Bild von ihm machen.
          Ihr müsst verstehen welcher Spielertyp dem türk. BB fehlt. Und dieser Spielertyp ist Marcus Brown, nicht Trajan Langdon. Also ein Starspieler und nicht ein Spieler, der nur zum Star wird wenn das Team sehr gut ist. Das mit Tibet finde ich einfach nur unfassbar krass, deswegen musste das mal von mir kommen. Für dich haben Avdija, Pokusevski, Tubelis, Franz Wagner kein Talent aber unser Übermensch Tibet ist talentierter als alles was der türk. BB gesehen hat......was ihr euch da über Tibet zusammenreimt ist einfach nur unfassbar, von 7´1 Größe, bis zum größten türk. Talent aller Zeiten. Das bedeutungslose Frankreich-Spiel hat mit Sicherheit auch dazu beigetragen, was wäre er für dich wenn er als 2 Jahre jüngerer Spieler(wie es Avdija damals war), die U20 EM offensiv wie defensiv dominiert hätte? Versteht es einfach, dem türk. BB fehlen Starspieler, Spieler, die das Heft in die Hand nehmen können. Ein Roleplayer, der Anweisungen von seinen Mitspielern erhält, dem man die Positionen zuspielen muss, der kann den türk. BB nicht in eine andere Liga bringen. Die türk. Spieler sind besonders im 1v1 unbegabt, das ist seit jeher die größte Schwäche im türk. BB, wer was anderes sagt(oft wird Schuss gesagt) hat schlicht und ergreifend keine Ahnung, hier kann es keine 2 Meinungen geben. In den Ecken stehen und auf den freien Wurf lauern, das soll das größte türk. Talent aller Zeiten sein? Demir Dogan hat auch großes Potential in seinem Schuss, jetzt Tibet als Ausnahmeschützen hinzustellen ist sehr gewagt, weil ein statischer Shooter nicht überbewertet werden sollte. Wir reden hier über zu junge Spieler. Demir war bei der U14 Meisterschaft einer der besten Schützen obwohl er 1 Jahr jünger war. Das sollte mich zwar nicht interessieren, weil du deine eigene Meinung natürlich vertreten kannst wie du willst aber ich finde es auch sehr krass wie du auch immer wieder Metecan Birsen und Ömer Yurtseven als die übelsten Talente/Spieler darstellst, bei sehr vielen Türken im Internet sehe ich das auch und all das kommt nur wegen irgendwelchen Mockdrafts die zig Jahre zurückliegen, ihr haltet einfach an irgendwelchen Sachen fest, die sowieso nie existiert haben. Weil wir keinen Erfolg haben verarschen wir uns, das gleiche mache ich ja auch aber ich mache das dann mit den kommenden Generationen, das die dann immer besser werden etc. etc. Metecan hatte seine beste Zeit im U16-Bereich und war eine schlechtere Version von Emir Preldzic. Er wurde auch zu der Zeit in der Türkei von Okben geschooled obwohl dieser 1 Jahr jünger ist. Metecan das größte Talent der Welt? Es ist nicht wichtig ob Jonathan Givony was anderes erzählt hat, jeder kann sich irren, ein Metecan, der keinesfalls auch im U16-Bereich über gute 1v1-Fähigkeiten verfügte und auch kein Athlet war hatte bis U16 gutes Potential aber war kein Mini-Doncic, er war ein Mini-Preldzic und nach U16 wurde er dieser schlechte Spieler der er heute ist. In den Ecken stehen und auf den 3er hoffen- genau so hat er die U18 EM gespielt, nach U16 hat er seine Ballhandlingskills verloren, wie er das geschafft hat weiß ich nicht. Genauso ein unnötiger Hype ist auch Ömer Yurtseven aber Ömer hat wenigsten viel besseres Potential in den kommenden Jahren eine gute Karriere hinzulegen. 91-Punkte-Spiel, sowas ist ein Witz, was passierte vor diesem Spiel, ja, er wurde wie immer rausgekickt bei der türk. Meisterschaft. Der türk. BB muss versuchen Hartenstein zu produzieren, egal wie die Karrieren beider Spieler verlaufen werden, ein Talent wie Hartenstein müsste das Ziel sein, nicht ein Ömer. Man muss nur die Sachen, die man sieht im Gedächtnis behalten, vergleichen, das wars.

          Comment


          • Originally posted by TurkfromGermany View Post
            That was the U17 NT, not U18. All players born in 04.

            The level of the U19(U20) league is very low. Yigit Onan(02, PF) was one of the oldest player but one of the very few talented players. He had zero ballhandling at U14 and later at U15 NT and that shocked me because his father Ömer Onan had 0 ballhandling too but now Yigit is a modern forward with good handling and overall skills with good upside. He could also take his shot to another level, his shot has great potential. Modern PF with interesting potential but he has not the mentality of his father, this is the big problem. Clearly more talented as Metecan and Berkan Durmaz but this mentality could stop him. He should get a major role in the U19 NT.

            Berke Büyüktuncel impressed me very much. Fantastic prospect, he should be one of the biggest turkish NBA prospects in the next years.

            We saw also 3 talented players born in 2005. The king Özgür Cengiz(PG), he is now close to 180. Emre Melih Tunca(G/F) is very young and has very interesting potential. Emir Bugay(PF/C) is a player like Hamza Mestoglu but Emir is even smaller as Hamza. He is just 196 or something but born in September.



            Here you can see turkish rankings. As always turks have no plan what talent is. I just want say something about the 05 and 06 born players. Alp Ako has fake dates, he is born in 04 not in 05 and he is not top3 in 05. The biggest joke is Berke Zorlu, zero potential and talent. Ulas Merdoglu has talent but too soft and slow but with years he could be interesting. Beside Özgür Cengiz is Mehmet Efe Demirel(C/PC) probably at this stage the biggest prospect of this generation. It´s not easy to find a talented big like Mehmet Efe Demirel in turkish bb. Then we see the best turkish generation, Demir Dogan(PF) is the best turkish prospect. Ege Akcay(not G, most likely PF in future) could be the 2nd best prospect overall from all generations, like Tibet Görener but bigger and much more offensive power and touch from everywhere. Great shot creator/scorer with high IQ Yagiz Aksu and Emin Kara(C) and other interesting prospects.



            Ihr müsst verstehen welcher Spielertyp dem türk. BB fehlt. Und dieser Spielertyp ist Marcus Brown, nicht Trajan Langdon. Also ein Starspieler und nicht ein Spieler, der nur zum Star wird wenn das Team sehr gut ist. Das mit Tibet finde ich einfach nur unfassbar krass, deswegen musste das mal von mir kommen. Für dich haben Avdija, Pokusevski, Tubelis, Franz Wagner kein Talent aber unser Übermensch Tibet ist talentierter als alles was der türk. BB gesehen hat......was ihr euch da über Tibet zusammenreimt ist einfach nur unfassbar, von 7´1 Größe, bis zum größten türk. Talent aller Zeiten. Das bedeutungslose Frankreich-Spiel hat mit Sicherheit auch dazu beigetragen, was wäre er für dich wenn er als 2 Jahre jüngerer Spieler(wie es Avdija damals war), die U20 EM offensiv wie defensiv dominiert hätte? Versteht es einfach, dem türk. BB fehlen Starspieler, Spieler, die das Heft in die Hand nehmen können. Ein Roleplayer, der Anweisungen von seinen Mitspielern erhält, dem man die Positionen zuspielen muss, der kann den türk. BB nicht in eine andere Liga bringen. Die türk. Spieler sind besonders im 1v1 unbegabt, das ist seit jeher die größte Schwäche im türk. BB, wer was anderes sagt(oft wird Schuss gesagt) hat schlicht und ergreifend keine Ahnung, hier kann es keine 2 Meinungen geben. In den Ecken stehen und auf den freien Wurf lauern, das soll das größte türk. Talent aller Zeiten sein? Demir Dogan hat auch großes Potential in seinem Schuss, jetzt Tibet als Ausnahmeschützen hinzustellen ist sehr gewagt, weil ein statischer Shooter nicht überbewertet werden sollte. Wir reden hier über zu junge Spieler. Demir war bei der U14 Meisterschaft einer der besten Schützen obwohl er 1 Jahr jünger war. Das sollte mich zwar nicht interessieren, weil du deine eigene Meinung natürlich vertreten kannst wie du willst aber ich finde es auch sehr krass wie du auch immer wieder Metecan Birsen und Ömer Yurtseven als die übelsten Talente/Spieler darstellst, bei sehr vielen Türken im Internet sehe ich das auch und all das kommt nur wegen irgendwelchen Mockdrafts die zig Jahre zurückliegen, ihr haltet einfach an irgendwelchen Sachen fest, die sowieso nie existiert haben. Weil wir keinen Erfolg haben verarschen wir uns, das gleiche mache ich ja auch aber ich mache das dann mit den kommenden Generationen, das die dann immer besser werden etc. etc. Metecan hatte seine beste Zeit im U16-Bereich und war eine schlechtere Version von Emir Preldzic. Er wurde auch zu der Zeit in der Türkei von Okben geschooled obwohl dieser 1 Jahr jünger ist. Metecan das größte Talent der Welt? Es ist nicht wichtig ob Jonathan Givony was anderes erzählt hat, jeder kann sich irren, ein Metecan, der keinesfalls auch im U16-Bereich über gute 1v1-Fähigkeiten verfügte und auch kein Athlet war hatte bis U16 gutes Potential aber war kein Mini-Doncic, er war ein Mini-Preldzic und nach U16 wurde er dieser schlechte Spieler der er heute ist. In den Ecken stehen und auf den 3er hoffen- genau so hat er die U18 EM gespielt, nach U16 hat er seine Ballhandlingskills verloren, wie er das geschafft hat weiß ich nicht. Genauso ein unnötiger Hype ist auch Ömer Yurtseven aber Ömer hat wenigsten viel besseres Potential in den kommenden Jahren eine gute Karriere hinzulegen. 91-Punkte-Spiel, sowas ist ein Witz, was passierte vor diesem Spiel, ja, er wurde wie immer rausgekickt bei der türk. Meisterschaft. Der türk. BB muss versuchen Hartenstein zu produzieren, egal wie die Karrieren beider Spieler verlaufen werden, ein Talent wie Hartenstein müsste das Ziel sein, nicht ein Ömer. Man muss nur die Sachen, die man sieht im Gedächtnis behalten, vergleichen, das wars.
            it is refreshing news that we got some talents but I am not that excited since I have been following young generations beginning from 1992 borns and seeing them bursting like a balloon over and over and over again. I still remember the excitement for 95-96-97 generations vividly, oh man those were the days! Though I must admit I haven't been watching some late generation

            Comment


            • I used to follow turkish youth Basketball and european youth Basketball in general very intensively but haven't really kept up with everything the last couple of years.
              My biggest fear back when we won like 10 medals in 4 years was that the success was mainly due to great teamplay and good depth rather than outstanding individual talent. And seems as if I was right. Unfortunately.
              Can someone give me a rundown how the players from the generations 95-99 developed? Those were the years where I watched every single game but I haven't really followed european Basketball much since 2018/2019 so I'm not up to date as to how they developed.
              Obviously I know about our NBA guys and those who made it to the senior national team but what about guys like Okben Ulubay, Emircan Kosut, Egemen Güven, Ragip Berke Atar, ONURALP BITIM??, Muhaymin Mustafa, Enes Berkay Taskiran, Tolga Gecim, Ayberk Olmaz, Kartal Özmizrak, Eray Akyüz, Mert Konuk and so on? Who of these generations can still make it to a low Euroleague level and who is wasted talent? And what the hell happened to Onuralp Bitim? When I saw him at the u16 or whatever I was sure he had NBA potential. But I also thought Tayfun Erülkü was gonna be our next Ibrahim Kutluay so...

              It's crazy thinking back to that time and revisiting my posts from 2015. How fucking fast does time fly by? I still remember it like it was yesterday when Metecan Birsen and Kenan Sipahi were part of the U16 as a younger generation and now they are already twenty fucking six years old. Unbelievable.

              Originally posted by Toruko View Post


              Great G-League game of Omer Yurtseven with 34 points 13 rebounds in 35 minutes. First start in the season. Looks far more nimble tbh. Could easily be a solid big in Euroleague.
              Not impressed. He will always have a career in Europe, but I've never been much of a fan of his. He's soft as a pillow, incredibly stiff (almost looks like a stick), always looks like he is playing at 70%, has incredible tunnel vision in the paint, questionable BB IQ, and very predictable moves. It seems as if he predetermines what he wants to do beforehand instead of reacting to the actions of the defender. I don't know, maybe I'm too harsh but I think the stats have always made him look better than he was

              Comment


              • Ihr müsst verstehen welcher Spielertyp dem türk. BB fehlt. Und dieser Spielertyp ist Marcus Brown, nicht Trajan Langdon. Also ein Starspieler und nicht ein Spieler, der nur zum Star wird wenn das Team sehr gut ist. Das mit Tibet finde ich einfach nur unfassbar krass, deswegen musste das mal von mir kommen. Für dich haben Avdija, Pokusevski, Tubelis, Franz Wagner kein Talent aber unser Übermensch Tibet ist talentierter als alles was der türk. BB gesehen hat......was ihr euch da über Tibet zusammenreimt ist einfach nur unfassbar, von 7´1 Größe, bis zum größten türk. Talent aller Zeiten. Das bedeutungslose Frankreich-Spiel hat mit Sicherheit auch dazu beigetragen, was wäre er für dich wenn er als 2 Jahre jüngerer Spieler(wie es Avdija damals war), die U20 EM offensiv wie defensiv dominiert hätte? Versteht es einfach, dem türk. BB fehlen Starspieler, Spieler, die das Heft in die Hand nehmen können. Ein Roleplayer, der Anweisungen von seinen Mitspielern erhält, dem man die Positionen zuspielen muss, der kann den türk. BB nicht in eine andere Liga bringen. Die türk. Spieler sind besonders im 1v1 unbegabt, das ist seit jeher die größte Schwäche im türk. BB, wer was anderes sagt(oft wird Schuss gesagt) hat schlicht und ergreifend keine Ahnung, hier kann es keine 2 Meinungen geben. In den Ecken stehen und auf den freien Wurf lauern, das soll das größte türk. Talent aller Zeiten sein? Demir Dogan hat auch großes Potential in seinem Schuss, jetzt Tibet als Ausnahmeschützen hinzustellen ist sehr gewagt, weil ein statischer Shooter nicht überbewertet werden sollte. Wir reden hier über zu junge Spieler. Demir war bei der U14 Meisterschaft einer der besten Schützen obwohl er 1 Jahr jünger war. Das sollte mich zwar nicht interessieren, weil du deine eigene Meinung natürlich vertreten kannst wie du willst aber ich finde es auch sehr krass wie du auch immer wieder Metecan Birsen und Ömer Yurtseven als die übelsten Talente/Spieler darstellst, bei sehr vielen Türken im Internet sehe ich das auch und all das kommt nur wegen irgendwelchen Mockdrafts die zig Jahre zurückliegen, ihr haltet einfach an irgendwelchen Sachen fest, die sowieso nie existiert haben. Weil wir keinen Erfolg haben verarschen wir uns, das gleiche mache ich ja auch aber ich mache das dann mit den kommenden Generationen, das die dann immer besser werden etc. etc. Metecan hatte seine beste Zeit im U16-Bereich und war eine schlechtere Version von Emir Preldzic. Er wurde auch zu der Zeit in der Türkei von Okben geschooled obwohl dieser 1 Jahr jünger ist. Metecan das größte Talent der Welt? Es ist nicht wichtig ob Jonathan Givony was anderes erzählt hat, jeder kann sich irren, ein Metecan, der keinesfalls auch im U16-Bereich über gute 1v1-Fähigkeiten verfügte und auch kein Athlet war hatte bis U16 gutes Potential aber war kein Mini-Doncic, er war ein Mini-Preldzic und nach U16 wurde er dieser schlechte Spieler der er heute ist. In den Ecken stehen und auf den 3er hoffen- genau so hat er die U18 EM gespielt, nach U16 hat er seine Ballhandlingskills verloren, wie er das geschafft hat weiß ich nicht. Genauso ein unnötiger Hype ist auch Ömer Yurtseven aber Ömer hat wenigsten viel besseres Potential in den kommenden Jahren eine gute Karriere hinzulegen. 91-Punkte-Spiel, sowas ist ein Witz, was passierte vor diesem Spiel, ja, er wurde wie immer rausgekickt bei der türk. Meisterschaft. Der türk. BB muss versuchen Hartenstein zu produzieren, egal wie die Karrieren beider Spieler verlaufen werden, ein Talent wie Hartenstein müsste das Ziel sein, nicht ein Ömer. Man muss nur die Sachen, die man sieht im Gedächtnis behalten, vergleichen, das wars.
                Und du musst verstehen, dass du deine Zunge hüten musst. Du hast weder das Wissen noch bist du in der Position andere zu belehren. Es ist ok, wenn du deine eigene Meinung schreibst aber du bist nicht das allwissende Orakel.

                Des Weiteren bringst du hier einiges durcheinander. Wie ich zu irgendwelchen Spielern stehe, ist meine Sache. Jeder Spieler hat seine Schwächen und seine Vorzüge und es ist nunmal da und Romane musst du auch nicht schreiben. Schreibe das, was du denkst und gut ist.

                Comment


                • Mutaf with 14 points (3/4 three pointer) in his first game for Gran Canaria B. Europe is getting a really good shooter who can handle the ball a bit right now.

                  Comment


                  • Alperen Sengün is turning to a deadly passer more and more. I always knew his talent in that way and hell become much better with more space in the NBA. I think he will be an exceptional passer in time, better than Sabonis or Adebayo. Jokic is a special case.

                    Look at these passes:


                    Comment


                    • Originally posted by Toruko View Post
                      Sorry, i promise I will continue in English from now on.
                      hey, google translate is just fine, but let's stick to English please.
                      btw, thank you both for keeping a close eye on these kids.

                      Originally posted by Toruko View Post
                      Alperen Sengün is turning to a deadly passer more and more. I always knew his talent in that way and hell become much better with more space in the NBA. I think he will be an exceptional passer in time, better than Sabonis or Adebayo. Jokic is a special case.

                      Look at these passes:


                      https://twitter.com/sergenkumas/stat...83417290362882
                      toruko and his irrational love for Alperen has not toned down even a bit. Better passer than Sabonis & Adebayo?
                      5 out 6 scientists say Russian roulette is safe.

                      Comment


                      • Originally posted by Levenspiel View Post
                        toruko and his irrational love for Alperen has not toned down even a bit. Better passer than Sabonis & Adebayo?
                        In other words, better than the best passing bigs in the world (except Jokic) High expectations, high expectations But I like those passes, really nifty. And, yeah, Sengun is special, but probably asking to exceed All Stars and elite NBA players is a little bit too much even for him At least at this stage of his career, we need to see him at higher level first to rank his upside more precisely.
                        LTU NT will snatch Eurobasket 2029 title with this roster:

                        Jokubaitis, Marciulionis, Laurencikas
                        Indrusaitis, Brazdeikis, Rubstavicius
                        Buzelis, Lelevicius
                        Murauskas, Sirvydis
                        Tubelis, Krivas

                        Comment


                        • Well, play making is a special case skill wise. It doesnt depend on your physical advantages. Either you have it or not. In normal terms play making is considered as passing but its not in my way of definition. Court vision, timing, accuracy and passing must be there in order to be a play maker.

                          I have been watching prospects for many many years so far I also followed guys like Sabonis or Jokic and many others with play making skills. Sengün has it, he just needs time to adapt in his new team thats all. Its crucial for him because of his disadvantages, he is also an exceptional rebounder. These 2 things will translate to everywhere more or less.

                          Is it enough to stay in the NBA, probably not. Shooting is another point that needs to be developed by him and this point is a question mark right now but his linear development let me hope that he will reach his max.






                          Passing on the move, behind the back after being doubled above the head with accuracy and timing. As someone who has been watching all his games I can tell that he has a great turnover assist ratio. He hardly turns over the ball when he passes. He turns over the ball most of the time because of his unfinished handling. Still very stiff and raw, puts the ball to high on the floor.

                          Comment


                          • After the decision to take one part of the ANGT U18 tournament to Istanbul Tofas Bursa U18 and Efes U18 will participate in the tournament. Other participants are Real Madrid, Rome, Zaragossa, Zalgiris and Promitheas Patras. Really happy to be able to watch the young guns and the chance to see the Turkish prospects against top prospects of Europe.

                            The Turkish guys I would recommend to watch are: Batin Tuna, a 2003 born, 197cm tall wing who is a really good help defender with some offensive power. A very young guy but with chances to get drafted in two years Berke Büyüktuncel a 205 cm tall, late 2004 born combo forward. Really curious how he will present himself.

                            Efes is a good team but there are no guys I am really high on.

                            Comment


                            • Tofas playing against Real Madrid right now at the ADNGT. First time seeing Berke Büyüktuncel. Very disappointed after what I've read here. Slow as molasses, can't shoot, very loose handle. Being tall and long isn't enough. And Ege Demir is the oldest looking 16 year old I've ever seen

                              Comment


                              • Indeed a disappointing performance but he is also still very young being almost 2 years younger than the rest. Unfortunately he also made many positioning mistakes. It was clear that he lacks athleticism and strength. Shooting has many ups and downs but i wouldnt say that he cant shoot.

                                Its a good occasion to see the guys against top European prospects.

                                Comment

                                Working...
                                X

                                Debug Information